Portfólio


Štruktúru produktov Corner tvoria nielen svetové značky, ktoré sa k svojmu prémiovému postaveniu prepracovali vďaka dlhoročnému uznaniu a vyhľadávaniu odborníkmi a náročnou klientelou.

„Baví nás to, čo robíme“

Corner & Co. je vyhľadávaným partnerom popredných medzinárodných firiem pre stredoeurópske trhy. 
Väčšina sortimentu je v exkluzívnom zastúpení, ktoré umožňuje precíznu, komplexnú distribúciu, dostupnosť a budovanie imidžu a postavenia značky.

Svetový sortiment a selekcia

Štruktúru produktov Corner tvoria nielen svetové značky, ktoré sa k svojmu prémiovému postaveniu prepracovali vďaka dlhoročnému uznaniu a vyhľadávaniu odborníkmi a náročnou klientelou. Corner zastupuje aj značky stredného segmentu s vynikajúcim pomerom ceny a kvality.
 

Každý produkt, ktorý je zaradený do portfólia, bol vopred starostlivo podrobený hodnoteniam a testovaniam odborného tímu Corner. Len vybrané produkty, ktoré spĺňajú najnáročnejšie kritéria, dostanú „zelenú“. Takáto predselekcia garantuje, že ktorýkoľvek ponúkaný produkt bude minimálne v štandarde očakávanom a vyžadovanom zákazníkmi Corner. 

Je dôležité prinášať klientom spokojnosť - výbornú pridanú hodnotu a splnenie alebo predbehnutie ich očakávaní. „Všetko to robíme pre našich zákazníkov, bez nich by to nemalo zmysel.“
Ing. Július Chládek, General Manager

 

portfólio, servis a poradenstvo

Gastronómia je jedno z najnáročnejších odvetví obchodu. Profesionalita, spoľahlivosť, rýchlosť  a flexibilita sú absolútnym základom, na ktorom stoja piliere aktivít Corner & Co.

„Klienti si s našimi produktmi automaticky kupujú široké spektrum špecializovaných služieb, servisu a podpory pre ich podnikanie, výborné obchodné a marketingové koncepty, zvýšenie obratov a rastúcu spokojnosť zákazníkov.“  
Mgr. Juraj Kundrata, Obchodný riaditeľ pre Retail a Korporátnu klientelu

„Naši zákazníci radi degustujú vína. Ja im ukážem, 
ako víno vnímať a cítiť v ňom emóciu. V konečnom dôsledku ich učím ako s vínom žiť.“  

Miroslav Balla, Sommelier a Barista

„Trénujeme personál našich klientov v gastronómii, aby vedeli ako urobiť perfektnú kávu. Keď budú robiť zlú kávu, zákazník si kávu neobjedná a my nepredáme. Ale keď bude káva a služby výborné, zákazník sa rád opakovane vráti..“ 
Marián Kubis, Obchodný riaditeľ Gastro