Lavazza kava.png
Kafa+Lavazza2.jpg
IceGirl_HI.jpg
01-jan-photo.jpg

Distribúcia kávy Lavazza


Corner & Co. je výhradným distribútorom kávy Lavazza pre Slovensko. Dovoz kávy pre reštaurácie, hotely a kaviarne.

SCROLL DOWN

Distribúcia kávy Lavazza


Corner & Co. je výhradným distribútorom kávy Lavazza pre Slovensko. Dovoz kávy pre reštaurácie, hotely a kaviarne.

Káva Lavazza pre hoRECA a RETAIL

Autorizovanú distribúciu kávy Lavazza zabezpečuje spoločnosť Corner & Co. už od roku 2000 do všetkých predajných kanálov. Kávu dodávame pre hotely, reštaurácie, kaviarne, bary, firmy, supermarkety a rôzne retailové reťazce.

Firma si zakladá na vysokom štandarde predajného a popredajného servisu pre všetky typy podnikov, vďaka čomu si zákazníci môžu vychutnať kávu najvyššej kvality vo všetkých kútoch našej krajiny.

TOP káva na trhu

Kávu Lavazza si ľudia na celom svete vychutnávajú už 124 rokov. Vyše 60% svojej produkcie Lavazza exportuje na zahraničné trhy, cca 40% sa spotrebuje v Taliansku. Značka je zaradená medzi top 100 firiem podľa rebríčka Global RepTrak® 2018.

Na Slovensku sa ročne predá približne 60 miliónov porcií/šálok kávy, na celom svete je to viac než 27 miliárd. Lavazza je v predajoch a znalosti na Slovensku č. 1 medzi prémiovými značkami kávy.

Lavazza kava.png

Lavazza Slovak Superbrand


Lavazza každoročne získava prestížnu cenu v súťaži Slovak Superbrands.

Lavazza Slovak Superbrand


Lavazza každoročne získava prestížnu cenu v súťaži Slovak Superbrands.

 Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands udelila káve Lavazza cenu Slovak Superbrands Award 2020. Zaradila sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.

Prečítajte si viac v časopise Taste & Enjoy.

Kafa+Lavazza2.jpg

Lavazza BAR


Káva pre reštaurácie, hotely a kaviarne

Lavazza BAR


Káva pre reštaurácie, hotely a kaviarne

 

Káva pre HORECA

Pre sektor HORECA sú určené kávy z barovej edície, ktoré sa vyznačujú mimoriadnou kvalitou a rôznorodosťou. Každý klient si podľa svojich chuťových preferencii a požiadaviek svojich zákazníkov dokáže vybrať spomedzi množstva kávových zmesí tú najvhodnejšiu.

Samozrejmosťou je aj technologické zabezpečenie pre prípravu kávy (kávovary, mlynce, etc.). V prípade, že máte záujem o kávu Lavazza pre svoju prevádzku, neváhajte nás kontaktovať tu.

 
Lavazza-bar-Kafa-forest-coffee.jpg

Lavazza KAFA Forest

Kafa Forest Coffee, 100% Arabica 500g, pražená zrnková káva

Kafa je jednou z najlepších káv na svete. Pochádza z prvého kávovníka, ktorý spontánne rastie v etiópskych lesoch. Obyvateľstvo tu po celé generácie vydávalo tajomstvá na ochranu rastlín a zber ich vzácnych plodov. Vzácna káva, výnimočná a vyvážená; vyznačuje sa intenzívnou kvetinovou vôňou, dochuťou medu a datle so zrelými čerešňovými tónmi.

Lavazza-bar-Alteco-organic.jpg

Lavazza Alteco Organic

Alteco organic premium blend, 60% Arabica /40% Robusta 1kg, pražená zrnková káva

Káva Alteco vďaka 100% organickej produkcii vytvára konsenzus v otázkach chutí a ohľaduplnosti k životnému prostrediu. Ponúka sladké a elegantné espresso so zamatovou krémou a pretrvávajúcimi arómami, v pozadí je cítiť med a ovocie s pikantným končekom horkého kakaa.

Lavazza-bar-Tierra.jpg

Lavazza Tierra Selection

Tierra Selection 100% Arabika, 1 kg, pražená zrnková káva

Výnimočná zmes so sladkými a jemnými arómami kvetov a čerstvého ovocia s náznakmi čokolády. 100% Arabika nadštandardnej kvality z horských oblastí Brazílie, Hondurasu, Peru a Kolumbie.
Obsahuje kávové zrná z plantáží certifikovaných neziskovou ekologickou organizáciou Rainforest Alliance, ktorá bojuje za zachovanie biodiverzity a trvalo udržateľné pestovateľské metódy.

Lavazza-bar-Top-Class.jpg

Lavazza Top Class

Top Class, 1kg, 50% Arabica, 50% Robusta, pražená zrnková káva

Vyvážená zmes Arabicy a Robusty, pozostáva z výberu ázijskej kávy v kombinácii s aromatickou kávou zo Strednej Ameriky a lahodnou brazílskou kávou. Je to stredne pražená káva a vyznačuje sa excelentnou chuťou. Táto zmes je vo vyrovnanom pomere Arabica 50 % a Robusta 50 %. Zmes je vhodná na použitie v HoReCa.

Lavazza-bar-CLASSICO-Gran-Espresso.jpg

Lavazza Gran Espresso

Gran Espresso, 1kg, 40% Arabica, 60% Robusta, pražená zrnková káva

Kávová zmes s dominanciou pranej a nepranej Robusty a Arabicy. Stredne pražená káva so silnou, bohatou a intenzívnou chuťou. Korenistá a čokoládová príchuť. V tejto zmesi dominuje Robusta 60 %, Arabica je zastúpená 40 %. Zmes je vhodná hlavne do HoReCa.

Lavazza-bar-Crema-Aroma.jpg

Lavazza CREMA e AROMA

Espresso Crema e Aroma 60% robusta, 40%Arabica, 1kg, pražená zrnková káva

Lavazza Crema e Aróma espresso je obľúbená a vyhľadávaná káva pre všetkých, ktorí majú radi espresso i capuccino. Obsahuje zmes zŕn z 40% Arabiky a 60% Robusty, ktoré dohromady vytvárajú silnú, aromaticky plnú a dlho pretrvávajúcu chuť s hustou cremou.

Lavazza_Gran-Riserva-Speciale.jpg

Lavazza Gran Riserva

Gran Riserva 1kg, pražená zrnková káva

Zrnková káva, 1000 g, zmes Arabika/Robusta, špičková kvalita s s plnou intenzívnou chuťou pre tých, ktorí sa vedia tešiť z Espressa. 20% Robusta, 80 % Arabika.

Lavazza-bar-Forte-vending.jpg

Lavazza Gusto Forte

Gusto Forte Vending, 100% Robusta, pražená zrnková káva

Káva s nemennou a silnou chuťou, ktorú dopĺňa výnimočne krémová konzistencia a podtóny kakaa.

Lavazza-bar-Dek-filtro.jpg

Lavazza Filtro Classico

Filtro Classico, 226 gr., 100% Arabica, Mletá káva

Lahodná raňajková káva, 100% Arabica je kombináciou stredoamerickej a juhoamerickej kávy. Výsledný nápoj je jemná, hladká prekvapkávaná káva s ovocnou, kvetinovou vôňou typickou pre najkvalitnejšie zrná kávy Arabica.

IceGirl_HI.jpg

O káve Lavazza


História a expanzia značky Lavazza

O káve Lavazza


História a expanzia značky Lavazza

VZNIK kávy Lavazza

Káva Lavazza je súčasťou kávovej histórie už 124 rokov a po celú dobu jej existencie značku spravuje a vlastní talianska rodina Lavazza.

Príbeh značky Lavazza sa začal v roku 1895 v talianskom Turíne. Spoločnosť, ktorá je dodnes lídrom v pražení kávy, založil Luigi Lavazza, ktorý si tu na Via San Tomasso kúpil malý obchod s potravinami. Spočiatku obchod nebol nijako zvlášť špecializovaný, no po dvoch rokoch začal Luigi pražiť svoju vlastná kávu. Pri pražení miešal zrná rôzneho druhu a pôvodu a vytváral tak produkt s unikátnou a úplne novou chuťou. Vďaka  tomuto, ako aj vďaka jeho obchodným zručnostiam sa firma stala dvadsať rokov po založení jednou z najvýznamnejších pražiarní v Taliansku. Po vojne kúpil pražiaci stroj Eureka, ktorý zaručoval vysokú produkciu a v roku 1923 sa Lavazza stáva najväčším talianskym dovozcom kávy a pražiarom.

V tejto dobe začala Lavazza používať na balenie kávy pergamenový papier, čo spôsobilo doslova revolúciu v balení a posunulo značku ďalej.  Používanie pergamenového papiera totiž umožnilo skladovať kávu niekoľko dní čerstvú a zároveň výborne uchovať jej vôňu. Firma tak začala dodávať na trh hotovú kávu.

Ďalším faktorom úspešného rozvoja bolo zaobstaranie dodávok na rozvoz kávy,  čo umožnilo Luigimu prekročiť hranice svojho regiónu a predaj kávy prudko stúpal.

S rastúcim dopytom po káve bolo treba vymedziť produkt aj iným spôsobom ako len jedinečnou chuťou a kvalitou a v roku 1946 preto vzniká prvé logo firmy. Od tejto chvíle je káva ľahko identifikovateľná  a dostáva svoju tvár.

           

RozmacH kávy Lavazza

Predaj označených vrecúšok logom Lavazza znamenal začiatok budovania značky a reklamy v rádiách a novinách a v roku 1950 značka upútala pozornosť svojou prvou televíznou reklamou a sloganom „nebo v šálke Lavazza“.

V nasledujúcich rokoch zbierala Lavazza plody svojho úspechu nielen na kávových plantážach, ale aj na poli stále sa zvyšujúceho dopytu po jej produktoch. Šesťdesiate a sedemdesiate roky boli v znamení veľkej industrializácie a ešte väčšej spotreby kávy Lavazza. Spoločnosť vybudovala závod v Corso Navara a pri Turíne otvorili v roku 1965 produkčnú linku, ktorá sa stala najväčšou pražiarňou v Európe. O šesť rokov neskôr predstavila Lavazza ako prvá vákuovo balenú kávu do hliníkových fólií, čím sa firme podarilo zase byť o kus ďalej pred ostatnými.

V roku 1979 bolo založené „Centrum Luigiho Lavazzu pre štúdium a výskum kávy“, ktoré sa stalo základom pre tréningové centrá po celom svete a ktoré slúžia na vzdelávanie baristov o odbornej príprave kávy najvyššej kvality.

V 80. rokoch expandovala značka zo svojho rodného Talianska  na zahraničné trhy a firma sa začala venovať aj oblasti kávovarov. Káva Lavazza sa tak stala súčasťou takmer  všetkých úradov a kancelárií po celom svete.

V roku 2004 prišla spoločnosť na trh so systémom BLUE, Best Lavazza Ultimate Espresso. Je to jedinečný systém extrahovania ochrannej kapsuly s jednou porciou kávy, vďaka čomu môže mať zákazník kedykoľvek a kdekoľvek espresso s čerstvou arómou.

Dnes je Lavazza prítomná prostredníctvom jedenástich vlastných pobočiek a sieti distribútorov vo viac ako 90 krajinách sveta  a ročne svojim zákazníkom servíruje vyše 27 miliárd šálok kávy.

 
01-jan-photo.jpg

Spoločensky Zodpovedné podnikanie


Spoločensky Zodpovedné podnikanie


50516680_10156992978988524_458020178643386368_o.jpg
118627779_10224393237637534_111467608548718333_o.jpg

Koncept integrovanej udržateľnosti

V roku 1935 sa Luigi Lavazza vydal na cestu po Južnej Amerike aby na vlastné oči videl odkiaľ surová káva pochádza a v akých podmienkach sa pestuje. Počas cesty videl aj ako je nepredaná káva ničená, čo významne ovplyvnilo budúce podnikateľské aktivity firmy. Od tohto momentu Lavazza venuje mimoriadnu pozornosť dopadom svojho podnikania a snaží sa zmierniť environmentálny dopad výrobného procesu. Spoločnosť Lavazza dlhodobo presadzuje koncept integrovanej udržateľnosti, ktorý sa premieta do všetkých oblastí, od pestovania a zberu, cez dopravu a spracovanie, až po vlastný predaj. Lavazza vkladá značné finančné prostriedky a úsilie do množstva rozvojových programov, ktoré majú konkrétne dopady po celom svete aj prostredníctvom vlastnej nadácie. 

LaChapelle1.jpg
Lavazza%2Bplantaze.jpg

Rainforest Alliance

Spoločnosť sa ďalej podieľa na nadnárodných certifikovaných projektoch , ako je napr. Rainforest Alliance alebo UTZ, ktoré sa zameriavajú na udržateľnosť rozvoja prostredníctvom zlepšovania životných podmienok malých komunít miestnych farmárov, férových obchodných podmienok a ekologicky šetrenej produkcie. Produktové rady Lavazza ALTECO a TIERRA pochádzajú práve z kávových zŕn z plantáží, ktoré spĺňajú tieto certifikácie.

roku 2017 sa Lavazza pridala k spoločnostiam z celého sveta, ktoré sa zapojili k zviditeľneniu a implementácii etických princípov OSN a sedemnástich cieľov udržateľného rozvoja. Svoj postoj k tejto problematike a svojim hodnotám demonštruje širokej verejnosti aj prostredníctvom svojich kalendárov pre rok 2018 a 2019.